Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: Andyo (15.05.18 07:16 ), lest 4498 ganger
Ticker: APCL
Endret: 15.05.18 08:16

APCL - Egentlig mye nytt - historien vil nok gjenta seg

Ser den forrige tråden har fått litt hikke så da er det greit med en ny og med en mer korrekt tittel.

Som tittelen tilsier så har det faktisk vært mye nytt, så mye nytt som kan forventes da selskapet er under situasjoner hvor omstendigheter legger begrensninger for hva som kan meddeles markedet da det er juridisk og kommersielt sensitivt. Disse situasjoner og de tilhørende prosesser har tatt en vridning mot at det kan ligge en eller flere løsninger frem i tid. Så historien kan fort gjenta seg og ledelsen har nok noen ess i ermet.

Selv er jeg ikke så opptatt av å følge med her på forumet. Det meste er vel diskutert og i det siste er det kommet til endel nye brukere som hevder at man sitter med fakta, men i stor grad kan jeg ikke se annet enn faktafeil og antagelser som ikke sammenfaller med min oppfatning av tilstand.

Kan meddele at jeg hadde kontakt med IR i går ettermiddag og han kunne informere om at man for to dager siden hadde hatt et lunsjmøte med ledelsen. Den oppfatning jeg hadde av samtalen var positiv og personlig er jeg optimistisk. Derfor har jeg ingen betenkeligheter ved å sitte med videre

Ha en trivelig dag