Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Shipping
Innlegg av: Longsitinbulk (19.03.18 07:47 ), lest 3430 ganger
Ticker: GOGL
Endret: 19.03.18 08:09

Gogl - Shipping ekspert Myrseth selger Gogl og kjøper Fro

Nå er altså shipping ekspert Myrseth ute med nye råd og vink innen shipping aksjene, mannen som hver mandag pryder forsiden på Hegnar kan nok dette her vil jeg tro.

Han selger altså Gogl nå kort tid etter Kinesisk nyttår, i en periode markedet normalt skal stramme seg til innen kort , sett i lys av at raten nå ligger rundt katastrofale 10k og futurene ligger grovt sett 100% virker det dårlig timet å selge Gogl på 66,5kr

Myrseth som tidligere har vist seg som en kløpper på Fro(hehe) - tar altså inn aksjen midt i mars, få uker før tank markedet normalt går inn i lav sessong.
Argumentasjonen for kjøpet er at tank markedet skal bedres kraftig i 2019 og 2020.
Tank er i krise og ingenting tyder på at det skal snu akkurat nå i våres-vi minner også om at sist figuren anbefalte Fro før jul gikk det virkelig galt og aksjen falt 20kr.

Vel, vi får se hva som blir fasit, selge Gogl på 66,5 og kjøp Fro på 33,8kr-
Personlig tror jeg Gogl er et klart kjøp akkurat nå og jeg tipper oppsidepotensiale 8-10kr innen få uker og trolig ny års høy.
Fro er i beste fall en hold, der noen korte dumme penger kanskje biter på, men at aksjen faller tilbake til års lav når Fredriksen emiterer senere i sommer.

Jeg tar veddemålet med en flaske Grans pils i premie.

Longsit mot førsteside ekspert Myrseth