Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: Domus (13.02.18 11:18 ), lest 17317 ganger
Ticker: QEC
Endret: 15.02.18 07:46

QEC - REGULERINGENE atter an gang

Mange lurer og få vet. Det verserer diverse rykter og de tidligste antydningene er for lengst overskredet. Industrien har selv kalt disse ryktene for tullball og oppspinn da de har hevdet at ingen vet enda.

Dog skal det sies at man kan summere en del info og et bilde begynner å tegne seg. Man har denne infoen om 23. mars som i og for seg ikke omhandler reguleringene, men samtidig finnes det info som sier at myndighetene ønsker å publisere alt på en gang.
Kanskje mer interessant er et møte der en fra industrien har hatt et møte med myndighetsfolk der flg info er gitt :
Interne uenigheter har ført til at publisering har blitt utsatt. Noen ønsket å publisere allerede i januar, mens noen andre ønsket å få dokumentet under huden og trengte tid for å gjennomarbeide dette. Infoen sier videre at sent i mars vil bli tiden for publisering.
Dette sammenfaller tilfeldigvis eller ikke med 23.mars snakket osv.

Dette betyr ikke at reguleringene venter til sent i mars, men dette er det jeg har info om. For min del ser jeg gjerne at de kommer asap.

For øvrig vil ikke Q4 slippes som tidligere opplyst, men den vil uansett vise en økning i produksjon dog litt mindre enn det livsal har antydet tidligere.

Ha en fin en !