Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: don_suger (20.01.18 13:45 ), lest 4472 ganger
Ticker: PCIB

RE^2: PCIB - hvor langt ned er dere villige til å selge ? (50 ?)

Rusbrus, jeg har full forståelse for at du tar gevinst. At du sitter igjen med brorparten vitner jo om at du har troen :-)

Jeg er ikke fullt så eksponert som deg, men dog fullastet i forhold til min økonomi. Jeg har ca 47k aksjer og en inngang på 10 NOK, men jeg har også kjøpt på veien oppover.

Jeg skulle nok også sikret meg ved å ta ut litt gevinst, men jeg har valgt å stå løpet ut, da caset bare virker sterkere og sterkere. Jeg er også redd for en nedgang framover, slik vi så sist vi gikk opp til 38 NOK eller en nedgang slik Nano har opplevd siden den peaka på 127 NOK.

Jeg tror allikevel ikke dette nå skjer, da alle signaler peker mot at vi kommer oss på markedet. Blir det en markedsgodkjennelse tror jeg det vil bli enkelt å selge produktet grunnet ingen offisiell og god nok behandling per i dag.

Når man da vet at fimavacc også ligger å vaker i bakgrunnen og nyheter kan komme når som helst, kan jo dette bli rene dynamitten.

Man bør i hvert fall ha tolmodighet ut 2018, da mye for fimachem og fimavacc da er staket ut.