Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Solux (18.01.18 18:22 ), lest 5645 ganger
Ticker: TRVX

TRVX - Finansiering - kommende emisjon for pivotal TG01?

Hei.

Da var det duket for nok en nedtur, i det som var en positiv trendkanal for Targovax, dessverre.

Blir sikkert halshugget for dette innlegget, men er mer interessert i fakta og fremtiden for dette selskapet jeg har investert i enn å sitte uavklart. Har uansett et snitt høyere en dagens kurs.

Så jeg har noen spørsmål knyttet til finansiering av det som muligens blir et randomisert studie for TG01 vaksinen.

Redeye har på sin side 12 i analysen, gått ut med at Targovax vil trenge et sted mellom 300-500 MNOK for å fullføre studien. Targovax har penger til å fullføre pågående studier/readouts, men jeg er mer usikker på hvordan de skal finansere neste fase som også Redeye legger til grunn.

Går det mot en kraftig emisjon etter neste datalesning, eller kan man forvente lisensiering/partner avtale hvor de dekker kostnadene?

SIde 12.
"På kapitalmarknadsdagarna indikeras att en sådan studie kan komma att ske i egen regi och utformas som en fas II/III-studie. Vi har ännu väldigt lite information att gå på, men vår gissning blir att en sådan studie kan ta om- kring tre år att genomföra, omfatta 400-600 patienter och kosta uppskatt- ningsvis 350-500 miljoner NOK. Start av en denna studie, bedömer vi, kan tidigast bli aktuell mot slutet av 2018."

Selv tror jeg det blir en emisjon faktisk, og synd er det da den vaker under emi igjen, en Nemi jeg selv tok del av.. Soug og Jadeberg har guidet avklaring rundt ny fase for TG01 i løpet av Q1. Så dette er veldig aktuelt å drøfte oss aksjonærer i mellom.

http://old.redeye.se/system/files/private/report_files/2017/07/update_20170712_36819.pdf