Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Londonmannen (12.01.18 09:25 ), lest 2739 ganger
Ticker: NANO

Forumtrollenes dobbeltmoral

Artig å lese på det nye forumet hvor profeten Aksjespesialisten, som tydeligvis er som den blinde høna som fant korn, nå går ut og ber på sine knærne at NANO aksjonærer ikke må komme inn å ødelegge PCIB tråder.

Stakkars lille barn! Det vitner om en person som tydeligvis har en meget sterk overbevisning om at våre skriblerier her på HO har påvirkning på aksjekursen sin retning. Mulig derfor denne krabaten har vært en mester i å produsere innlegg på NANO trådene som denne:

"Aksjespesialisten
15.11.2017 kl 15:59
NANO
466
Del
Rapportér
Nano kollapser raskere enn jeg hadde sett for meg, min forventning var som kjent at kursen skulle stå i 50 til nyttår opp fra mitt reviderte kursmål rundt 35, nå ser det ut som om kursen kan falle betydelig lengre ned enn det.

Også: Det er blitt særdeles stille fra haussekongene Londonmannen og Merlin? De pleier vanligvis å ha så mye å si men er helt stille fra den kanten nå, mon om ikke de har solgt seg ut i stillhet og skam?

MAMMA MIA!"

En baisser av verste sort.

Vel, jeg må bare innrømme at det NANO han snakker om er ukjent for meg. Sist NANO sin aksjkurs stod på 50 tallet, var tidlig høsten 2016.

At AS og liknenede besserwissere slenger ut den typen kursmål, viser bare deres useriøsitet. I motsetning til oss som har uttalt oss om hva kursen kan går til, gitt visse FORUTSETNINGER, så finnes det ikke slikt når profeten setter seg ned med tastaturet.

I tillegg så frykter altså den store profet AS, at vi NANO aksjonærer er så smålige at vi ikke unner PCIB aksjonærene suksess! Du store min, hvor langt ned er det mulig for medlemmer av menneskeheten å synke! Vel, som min salige mor så godt sa det:"På seg selv kjenner man andre!"

AS, du kan være trygg på at den typen lavmål som du og andre forumtroll befinner dere på, der vil du aldri finne oss seriøse debattanter som både kan glede oss over PCIB suksessen og som evner å akseptere at trading faktisk kan gi gode penger, så sant man behersker TA og har teften. At tradere ikke kan godte og akseptere langsiktighet, det må vi bare leve med, selv om noen av de mest vellykkede investorene globalt sett nettopp driver med langsiktighet.

Ha en fortreffelig dag og for din og andre PCIB aksjonærere sin del ønsker jeg dere lykke til på ferden nordover og jeg skal applaudere PCIB den dagen den bryter kr 100,-. Og det kan skje før noen av oss aner!