Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: Longsitinbulk (04.01.18 08:56 ), lest 964 ganger
Ticker: NORTH

RE^1: NORTH - REACH fortsettelse

Hvorfor i alle dager skal «alle» ut 3 timer etter at oppgjøret er på konto, dere begynner å skrive sprøyt nå i mangel på nye ideer, da det overhode ikke er nye input i caser, da er det bedre å ikke skrive.

Det jeg opptar av signaler via div nettsider er at det er omsider er tilnærmet full sving i olje bedriftene igjen,
Service går på skinner igjen og tråd markeder som sub og seismikk er langt bedre stilt nå en 1/2 år tilbake.

North og eiendelene er langt mer attraktivt må en for kort tid tilbake og før eller siden vil resultatene tvinge markedet til å ta tak.
At noen skal slenge ut aksjer når refunsjonen er et faktum er nok mere ønske tenkninger en realiteter fra folk som vil snakke papiret ned, jeg sitter i alle fall ikke med slike tanker, og skulle noe slikt inntrffe vil nok selskapet selv benytte anledningen til å kjøpe aksjer.

I kjedsommigheten og manglen på ny info, hold fokuset på den realitet at caset modnes i takt med oljen, det holder lenge for min del , glemt og under analysert der har du North, slike bett er ofte ikke det dummeste man investerer i og man blir belønnet til sist.

Når refunsjonen er en realitet, blir det nye investeringer, tilbake kjøp og utbytte, det er plenty med candy på trappene for den tolmodige.