Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Dagens tema
Innlegg av: polemiker (16.12.17 14:21 ), lest 1051 ganger

RE^1: Døde dager etter overraskelsesbesøk hos Robert Aschberg

Noe sier meg at siste ord ikke er sagt i denne saken. Spekulasjonene om årsaken til hans brå og overraskende død går allerede som en farsott i alternativ media.

Bechir foretok også et hjemmebesøk hos sjefsredaktøren i Expressen for en tid tilbake. Han brukte her nøyaktig den samme metoden som avisens reportere gjør, bl.a. når de avslørte identiteten til Fabian Fjälling i GS.

Sjefsredaktøren Thomas Mattsson har hatt et svært tett samarbeid med Aschberg og hans Expo nettverk. Mona Sahlin satt også i en lang periode i styret til Expo, så trådene inn til regjeringspartiet S og Löfven er ikke så lang. Polisjef Dan Eliasson er som kjent statsministerens gamle barndomvenn.

Bechir var trolig den alle modigste og mest aktive av medborgerjournalistene i Sverige. Han stod frem med sin egen identitet og talte makteliten mitt imot. "Jeg er ikke redd!", sa han i sin siste video.

Media har lagt denne mannen for hat i lang tid og hatt en felles kampanje mot ham. De fikk ham sparket fra jobben han hadde og han fikk betale dyrt for sine synspunkter både økonomisk og sosialt.

Nå tror jeg nok dessverre at politiet kommer til å legge lokk på denne saken og det vil neppe bli foretatt noen obduksjon eller etterforskning. Dette kan selvsagt være en ren tilfeldighet at han dør nå, rett etter at han dro på hjemmebesøk og hadde sluppet en svært avslørende video om Aschberg. Han fortalte til venner at han også hadde flere avsløringer som han også skulle legge ut på nettet.

Alle i media, regjering og politiet vet inderlig godt hvem denne mannen er, men nå later det til at han ikke engang har eksistert. Ingen i PK media har så langt engang nevnt at han er død.