Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Tipping, sport og spill
Innlegg av: Hammers (13.12.17 19:08 ), lest 257 ganger
Ticker: TRAV
Endret: 13.12.17 20:20

RE^1: ***V-76 BJERKE 13.12. *Jule Spesial.

Jeg leverte en liten rett før start......og dramatikken startet allerede i første sving.
Avbrutt løp - fav i bakken - og strøket.

1-2
7-10
5
4-10
10
4-5-8-10
4-6-8-9-10

Hilsen Hammers

Jeg avslutter travet nå og forflytter meg til London Stadium. Ser resten av løpene i opptak senere.

Satser på at "The Moisey Revival continues"
COYI!

- Ny smell i 4. og et 5. valg. Nei, det blir nok ikke enkelt det her.
- West Ham stiller med samme lag som mot Chelsea. Legg merke til den herlige franskmannen Masuaku (venstre kant).
- Et fotarbeid og driblerier som bare får deg til å le høyt.....dersom han setter på turboen.
- Arsenal med Giroud på topp og en for meg ukjent Maitland-Mires bak til venstre. Ser overkommelig ut. Ref Chelsea.
- Arin fikk god hjelp fra London Øst.......og 1-0 til Hammers før kampen er i gang!
- NB: 4 Enjoyable aldri vurdert. Noen er "nesten-hester" som alltid blir tatt på streken. Det sitter mellom ørene. Ref i dag.
- 1.160 etter 2 løp er ikke hverdagskost.
- Da har Strikkeprinsen møtt sin overmann i monte. Troll Svenn KLART bedre.
- Eiken kan få 1xV6 - og "fucking Gunners" kan få 2. Vi andre er ute. Verdi 2.400 etter 3.