Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Offshore
Innlegg av: Longsitinbulk (05.12.17 11:29 ), lest 1742 ganger
Ticker: PLCS
Endret: 05.12.17 13:44

PLCS- Polarcus- Nå begynner meglerne å anbefale seismikk

Dere ser PGS -det er rally og aksjen er opp 10% bare i dag.
Det snur nå, oljesyklen olje selskapene og rigg har forlengst forlatt bunnen i syklen, 2018 blir året for olje service selskapene, som f.eks seismikk..

Dette lukter nå selvfølgelig meglerstanden og anbefalingene vil trolig komme som haggel på snor på de større selskapene, det vil sette fyr i myggen Plcs.

Dere ser kursen i PLCS ? ATL

Jeg har allerede en post i Pgs, men ser langt større oppside i Plcs som ligger sønderknust.
Likviditeten i selskapet Plcs er langt bedre en det markedet priser aksjen til, ikke så rart kanskje at aksjen er smadret, med en kontinuerlig nedgang i olje i en årekke.
Når det er sagt sitter Plcs på ny attraktiv tonnasje og de blir nok attraktive på et visst nivå i syklen, som nå når servise er i ferd med å vende opp.

Jeg ser rett å slett ikke nedside i papiret herifra og frem i 2018, kun oppside som utvilsomt kan bli stor, om da ikke selskapet blir kjøpt opp underveis.

Jeg har kjøpt meg en post i god tro på at dette er den definitive bunnen i markedet
Endel Amerikansk seismikk har opplevd gedigene oppganger i aksjekursen siste dager, det er fundamentert drevet og unnderbygd av Opec som viderefører kuttene.
På toppen av det hele begynner Plcs som papir å vise små tekniske signaler om at det kan finnes fundamente på disse nivåene, jeg ser F.eks en Macd som er i ferd med å snu possitiv, og det fra meget lave Rsi nivåer.
Åfte er det en eksplosiv miks når du får beuddet og det kan utvilsomt utløse realt rally.
De skatte motiverte salgene vi også ofte ser på slutten av året går nok også mot en slutt.
Hermansrød serverer ofte Jule raketter, da ofte papirer som har falt mye ila året.

Blir meget forskrekket om det ikke kommer en større her nå ganske snart.
Uansett, aksjen er snus billig, ATL i en seismikk syklus som har falt i mange år men som nå endelig snur opp-