Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Valuta
Innlegg av: Sølvrev1 (01.11.17 11:40 ), lest 3236 ganger
Ticker: BTC

RE^1: Btc - Bitcoin - prøver en short på 4000 dollar- del 2

Går ut fra at Longshitinshort har satt en ny short på USD $6 500,-

Ref:

Innlegg av: Longsitinbulk (14.09.17 22:10 ), lest 2484 ganger

Dette blir nok en av mine beste investeringer siste halvår 2017

Jeg håper ikke Sølvrev1 har lurt alt for mange av dere her inne
Jeg håper også at enkelte tok innover seg mine advarsler og ikke kjøpte i pyramidespillet.

He en fortreffelig kveld

Innlegg av: Longsitinbulk (14.09.17 22:23 ), lest 2463 ganger
Endret: 14.09.17 22:25

RE^2: Btc - Bitcoin - prøver en short på 4000 dollar- del 2

Og du ditt suppe hue,siden du ikke skjønner pointet.

Derivatet som gir 10x giringen eller papiret som er linket opp mot aktiva , du eie det så lenge du ønsker.
Du sitter ikke å trader på marginer , det gjelder bare å ha litt kapital på konti for å ri volialiteten av.

Jeg er klar over at du ikke skjønner dette, men dette derivatet er akkurat som et børsnotert ETF.
Du betaler en mindre daglig sum , det blir akkurat det samme som å eie andre girede instrumenter på Oslo børs.

Jeg shorter Coins for 100 tusen kr, med 10 x giring- jeg øker shorten når den går motsatt.
Nye 100k short på 4300 og nye 100k short på 4600

Som du skjønner 300k med 10 ganger giring med snitt 4300 dollar på scammen- det blir for penger av det hele men en relativt beskjeden innsats.

Nå er det vel like før hele horthuset rakner, så den kan coinen kan like godt falle ytterligere 50% før det roer seg.
Nå er hele pyramiden kriminalisert så jeg forventer masseflukt.

Ha en god kveld Sølvrev1

Innlegg av: Longsitinbulk (14.09.17 22:33 ), lest 2452 ganger
Endret: 14.09.17 22:46

Nå var det vel slik at jeg fikk så øra flagret når jeg shortet bitcoin, og lagde HO første tråd om å shorte coin- ble jo regelrett idiot erklært, for disse coins skulle jo minst til 10 000 eller mer, det tok ikke mange ukene før stor gevinsten satt der.

Det var på sin plass med et motstykke til de allerede 50 tråder som alle fortalte hvor høyt dette skulle gå.

Du skjønner det gutten min, at vi gamle kara har vært ute en natt før, vi vet hvordan dette spillet spilles.

Det er samme hva det er, pointet er likt i alle aktiva, krypto scam også.

Så da er det jo på sin plass å si, hva var det jeg sa?

Tenk nå på panikken som utløses, ingen vil ta i mot kjøpene, Goldman , JPM, MS alle de Amerikanske store husene sitter allerede short, de vil dytte denne ned i avgrunnen, og så kommer etternølerene og begynner å shorte.
Du bør ta din gevinst mens du har denSølvreven, den er barbert men sikkert fortsatt stor, selg skiten og se deg ikke tilbake.