Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Industri
Innlegg av: Hammers (12.08.17 21:49 ), lest 1789 ganger
Ticker: HAMMER
Endret: 12.08.17 21:59

NSG - Ny kandidat til Luksusfellen!

Luksusfellen er et håpløst program ikke JEG gidder å se på, men har vel fått et par drypp ved å svitsje tilfeldig innom.
Bare nød og elendighet - og en lurer på hva folk har å tenke med for å komme i en slik situasjon som det de har.

Hvis man tenker seg litt om må vel neste kandidat være NSG!

- Felledeltakerne bærer preg av ALT for høye utgifter i forhold til inntekt (inntjening). Akkurat som NSG.
- De har store og tunge lån som de ikke klarer å betale avdragene på. Akkurat som NSG.
- De tar opp nye kredittkortlån for å kunne betale utgifter til livets opphold. Akkurat som NSG som nå låner ytterligere 160 mill.

- 160 mill til daglig drift.......og HELT sikkert til skyhøy rente i god gammel NSG-ånd!
- Lånegiverne er ikke "snille" obligasjonseiere med godt sinn, men proffe finansaktører som ikke gir ved dørene.
- I tillegg for NSG sitt vedkommende; proffene SPILLER også på at NSG skal gå dukken ved å tegne CDS'er i STOR stil!
- Der er det STORE penger å hente i spillelukene!

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/08/Flere-kjoeper-misligholdsforsikring-i-Norske-Skog

Jeg har sagt det utallige ganger og i LANG tid; NSG er det bare å holde seg LANGT unna, for her er det INGEN som kan skryte av å ha gjort noen kupp i det hele tatt! ALLE involverte har i lengden tapt ENORME summer (i ulik målestokk e/egen lommebok) - og så godt som INGEN har tjent noe som helst!

Ikke gamle eiere, ikke Spetalen/Stordalen/Gusevik, ikke Ombudstvedt, ikke styrerepresentanter og ikke dere småtaper'ne! INGEN av de som burde, bortsett fra en Insider Andreassen som gjorde ca 150.000, men han solgte på 7,62 for flere år siden!

De som har gjort det best i NSG er faktisk de som har lyttet til undertegnede i disse 10 årene som jeg har skrevet.
De har SPART ENORME summer på å IKKE være i dette evige sluket........og de har sovet trygt og godt i hele denne perioden!

Hilsen Hammers..........ingen Insider (Risoer), bruker ikke hatt........men benytter heller knollen til å TENKE med!