Det nye forumet finner du her

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte. E-post adressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.

E-post adressen er ikke gyldig. Vennligst legg inn på nytt.

KommentarE-post adresse:
Innlegg av: rischioso (16.05.18 08:19 ), lest 1854 ganger
Ticker: QEC
Endret: 16.05.18 08:24

RE^2: Reguleringer bekreftet å komme + konkurranse!!

Domus,

du må være enig i det at hele denne rapporten er et sammensurium av rot - har aldri sett makan til noe så uoversiktelig hvor man ikke en gang hadde tatt seg bryet med å fremheve noe så positivt som et etterlengtet PLUSS i oppsummeringen heller...

Jeg tok meg ikke bryet med å selv kalkulere summen av totale inntekter minus totale utgifter når det allerede er gjort i rapporten.

Og når man da skriver Profit Loss - 59k så tar man det for gitt at det er et loss - den textlinja er sikkert blitt stående fra forrige kvartal for det har jo vært mest av akkurat det de tidligere kvartaler...

Uansett, pluss eller minus så er det en betydelig endring fra både forrige kvartal og fjorårets sammenlignbare kvartal - mao, et betydelig steg i riktig retning - så ja dette er helt klart med på å deriske caset betraktelig.

Når det kommer til avklaringene så mener jeg det fortsatt står åpent når det kommer til tidspunkt, men når det kommer til innhold så er det veldig lite som taler for at det ikke skulle gå i bransjens favør så samlet sett er jeg positiv til caset slik utviklingen har vært og slik det fremstår i dag.