Det nye forumet finner du her

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte. E-post adressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.

E-post adressen er ikke gyldig. Vennligst legg inn på nytt.

KommentarE-post adresse:
Innlegg av: Fabi (20.01.18 11:22 ), lest 4682 ganger
Ticker: PCIB

RE^1: PCIB - hvor langt ned er dere villige til å selge ? (50 ?)

Bravi:
"Gevinstsikring er noe som alltid foregår, det jeg har tapt mest på på børsen er nettopp at jeg ikke har gevinstsikret"

Dette er den aller verste misforståelsen i markedet. Det er ganske enkelt ikke riktig. Spesielt innen biotec.
Det er tapere man skal selge. Dvs man skal "tapssikre". Selg et lite tap før det blir et stort tap.
Vinnere i biotec skal man ri helt til mål (oppkjøp).

Jeg ler rått av tradere som hevder de har snittverdi på -50 kr etc etc. Det er bare vrøvl. Man kan ha flaks fra tid til annen, men gjennom et helt liv blir det garantert tap.

Det er umulig å slå "buy & hold" i et biotec med suksess. Det er ikke mange av dem. Når man endelig finner dem er det utilgivelig å ikke gripe muligheten.

FDA sier at det er uetisk å fortsette testing med kontrollgruppe som ikke får PCIB-behandling særlig lenge. Kan man få klarere signal enn dette ?

Jeg selger ikke en aksje før hele PCIB blir kjøpt av Big Pharma. Den dagen blir jeg enormt rik. Algeta ga meg et kvantesprang i livet. Neste gang blir legendarisk pga mye større innsats. Det blir Nano, PCIB eller begge.