Det nye forumet finner du her

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte. E-post adressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.

E-post adressen er ikke gyldig. Vennligst legg inn på nytt.

KommentarE-post adresse:
Innlegg av: bravi (19.01.18 22:37 ), lest 5260 ganger
Ticker: PCIB

RE^1: PCIB - hvor langt ned er dere villige til å selge ? (50 ?)

BB, når jeg pekte på Nano tenkte jeg på utviklingen siste året, fra 120 til 80 pga. lufta ut av ballongen, TTT osv. Hvis vi ser på utviklingen i Nano høsten 2016 ser jeg likhetstrekk med den i Pcib siste måned, men Pcib har gått enda brattere. Jeg kjenner ikke Nano caset og hvordan nyhetsstrømmen var der godt nok til å ha noen formening om utviklingen kan sammenlignes. Jeg tror ikke det vil komme noe hopp i kursen på Pcib uten at det kommer nyheter (hvis da ikke noen bestemmer seg for å kjøpe seg kraftig opp i selskapet). Nyheter kan komme når som helst, det kan også melding om emisjon.

Gevinstsikring er noe som alltid foregår, det jeg har tapt mest på på børsen er nettopp at jeg ikke har gevinstsikret. Til snøffelen vil jeg si at jeg er hverken en trader eller lurifaks, snarere tvert imot. Har allerede svidd fingrene en gang på gevinstsikring i Pcib, men det behøver ikke være galt for det, det er heller unntaket som bekrefter regelen at man bør gevinstsikre. Jeg har vært med på opp og nedturer så det holder. Skjønner godt strategien til snøffelen, da trenger man ikke forholde seg til slike problemstillinger. Hovedgrunnen til at jeg ikke gevinstsikret i Pcib når den var over 60 var bla. de gode innleggene til snøffelen m.fl her på forumet, takker for fine innlegg. Da får man bare sitte i ro da og heller kjøpe mere hvis kursen faller, det er også en strategi i dette caset.