Det nye forumet finner du her

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte. E-post adressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.

E-post adressen er ikke gyldig. Vennligst legg inn på nytt.

KommentarE-post adresse:
Innlegg av: oka004 (13.09.17 19:54 ), lest 4394 ganger
Ticker: QEC

RE^1: Questerre CEO expect Quebec

Jeg sier bare: Prøv å tenke rasjonelt. To ganger tidligere har kursen vært oppe i ca. kr 30 for så å falle tilbake blant annet som følge av manglende reguleringer. Nå er det vel ingen grunn til å betvile at disse kommer hver dag som helst. Det er et omfattende arbeid som ligger bak og derfor er det vel forståelig at det drar ut i tid.

Hva er annerledes nå? Betydelig lavere utvinningskostnader relatert til "monsterfeltet" i Jordan. Snarlig dobling av produksjonen. At kursen falt tilbake i dag er bare en ekstra mulighet for den som ikke har lastet opp nok enda. Jeg fikk rett i at den falt tilbake i ettermiddag (gevinstsikring), men trodde ikke den skulle falle under kr 7,-. Den holder seg likevel fint i den stigende trendkanalen og "Cup & handle-formasjonen" er bullish. Her er det så mye taktikkeri at jeg seg ikke bort fra at det er laver interesse fra starten i morgen om det ikke foreligger nye opplysninger og at kursen kan falle ned mot 6,60, men så tror jeg det kan fortsette videre oppover. Lykke til!